A Salonic digitális naptára áttekinthetővé teszi a különböző fórumokon érkező időpontokat.
Egy helyen mutatja a manuálisan felvitt foglalásokat és az online foglalt időpontokat.
Ingyen kipróbálomA Salonic digitális naptára áttekinthetővé teszi a különböző
fórumokon érkező
időpontokat.
Egy helyen mutatja a manuálisan felvitt foglalásokat és az
online foglalt
időpontokat.
Nincs több elfelejtett időpont! A Salonic digitális naptárában lévő foglalásokról automatikus időpont emlékeztetőt küld a rendszer, SMS-ben vagy e-mailben.
100%-ban testreszabható naptárkép, melynek szekcióit, színeit, nézetét és funkcióit saját ízlésed szerint alakíthatod.
Minden digitális eszközön könnyen kezelhető, jól átlátható felületet biztosít.
Pár kattintással összekötheted meglévő Google naptáradat új digitális
Salonic naptáraddal, így nem lesz
kavarodás, az időpontok oda-vissza bekerülnek a megfelelő helyre.
Digitális naptáradhoz hozzákapcsolhatod a 0-24 órában működő online bejelentkezési felületet, melyen keresztül ügyfeleid munkaidőn kívül is foglalhatnak hozzád időpontot.
A Salonic naptár intelligens rendszere azontúl, hogy tárolja az időpontokat és az ügyfél adatokat, ha beállítod, követi a lemondásokat, az új/régi ügyfelek arányát, nyilvántartja a bevételt, valamint napi jelentést küld.
Töltsd ki a regisztrációs űrlapot és már használhatod is.
Fizetni kizárólag akkor kell, ha a próbaidőszak alatt, vagy után úgy
döntesz, hogy
előfizetsz
a
Salonicra.
Saját, dedikált kapcsolattartót és támogató munkatársat biztosítunk Neked!
Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!