🛍 HAMAROSAN INDUL A SALONIC BLACK FRIDAY! 🎉

Iratkozz fel most! Értesülj első kézből az akció részleteiről.
Akarom!


Kapcsolat

Kérdésed van, információra van szükséged?

  • Magyar vállalkozás
  • 100% Magyar termék
  • Segítőkész, jókedvű ügyfélszolgálat
  • Egyedi kérések teljesítése lehetőség szerint

Cégadatok:

Cégnév:

Salonic International Zrt.

Székhely:

1137 Budapest, Szent István körút 24. 4. em. 3. ajtó

Iroda:

1134 Budapest, Lehet út 14. 1. emelet.

Telefonszám:

+36 1 808 9165

Adószám:

32452499-2-41

Közösségi adószám:

HU32452499

Cégjegyzékszám:

01-10-142639

Bankszámla vezető bank:

Wise

Bankszámlaszám:

12600016-11683030-30571482

Ügyfeleink sikere a mi sikerünk záloga!

A Salonic online időpontfoglaló rendszer megálmodásának pillanatában egyetlen cél lebegett a szemünk előtt, hogy hasznos munkaeszközt alkossunk, amely egyszerűvé, áttekinthetővé és hatékonyabbá teszi a szolgáltatóiparban dolgozók munkáját.

Sorra vettük azokat a feladatokat, amelyek szükségesek egy vállalkozás sikeres üzemeltetéséhez, ugyanakkor sok energiát és időt vesznek el magától a szolgáltatástól. A könnyű kezelhetőségre koncentrálva kialakítottuk a Salonic komplex ügyfélkezelő, időpontfoglaló rendszerét.

A magyar vállalkozók igényeit figyelembe véve, valamint számos nemzetközi időpontfoglaló rendszer alkalmazásait tanulmányozva, olyan funkciókat fejlesztettünk ki, amelyek sikeressé teszik a vállalkozás működését.

Ha akarod naptár, ha akarod sokkal több!

Létrehoztunk egy online digitális naptárat, ami soha nem vész el és mindig elérhető! Hozzákapcsolható a 0-24 órában működő online időpontfoglaló platform és számos professzionális felhasználásra készült pénzügyi vállalkozás menedzsment és online marketing funkció.

Szívünkön viseljük a rendszer sikerét és minőségét!

Szerencsés és ritka egybeesés, hogy a rendszert fejlesztő csapat vezetője és a cég tulajdonosa egy és ugyanaz a személy, aki 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szoftverfejlesztő informatikus.

2015-ben kezdtük el a Salonicot, amelyet azóta is folyamatosan fejlesztünk. Az elmúlt 6 év alatt 50 fős szolgáltatói csapat tesztelte a rendszert, mely gárda 2018. februári piacra lépésünk óta ügyfeleink bevonásával tovább bővült.

A rendszer használatához a próbaverzió alatt is 100% támogatást nyújtunk, a gördülékeny munkavégzés érdekében minden ügyfelünknek dedikált kapcsolattartót biztosítunk.

Készen állsz az
időpontfoglalás új élményére?

Használd a Salonicot 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

Töltsd ki a regisztrációs űrlapot és már használhatod is.

Fizetni kizárólag akkor kell, ha a próbaidőszak alatt, vagy után úgy
döntesz, hogy előfizetsz a Salonicra.

Saját, dedikált kapcsolattartót és támogató munkatársat biztosítunk Neked!

Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!