🛍 HAMAROSAN INDUL A SALONIC BLACK FRIDAY! 🎉

Iratkozz fel most! Értesülj első kézből az akció részleteiről.
Akarom!


SZERVIZ

Automatizált adminisztrációs folyamatok

Műhelyek, Szervizek, Kereskedelmi egységek számára

Bármilyen munkafolyamatról legyen szó, a hatékonyság záloga az adminisztráció, melyet a rendszer automatikusan elvégez, az időpontfoglalástól a számlázásig, így a szakembernek kizárólag a szolgáltatás elvégzésére kell koncentrálnia.

Kipróbálom
1.Online időpontfoglalás

0-24 órában elérhető online időpontfoglaló felület. Megtekinthetővé teszi az összes szolgáltatást, és szabad időpontot.

2.Átlátható digitális naptár

Bármilyen okos eszközön elérhető, orvosonként szeparált naptár. Egy helyen látható az összes időpont, illetve a páciensekről felvett előzmény és adat.

3.Automatikus időpont emlékeztető

Nincs több elfelejtett időpont! Automatikus időpont emlékeztető SMS-ben és e-mailben.

4.Okos ügyfélkezelés

Automatizált e-mailek a szolgáltatás előtt és után, hírlevél küldés, SMS kampány, véleménykérés, utánkövetés.

5.Bankkártyás előleg kérés és fizetés

Bankkártyás előleg kérés és fizetési lehetőség. Salonic payment, OTP simplepay, Paylike, Mypos

6.Elektronikus számlázás

Automatizált számlázás a Billingo/Számlázz.hu programok integrálásával.

További értékes funkciók:

  • Digitális adatbázis
  • Automatizált e-mailek
  • Hírlevél küldő rendszer
  • SMS kampány
  • Kuponkezelés
  • Online ajándékutalvány
  • Véleménykérés, értékelések
  • Köszönő oldal konverziókhoz
  • Google Tag Manager támogatás
  • Facebook Pixel támogatás
  • Kassza modul
  • Raktárkészlet kezelés
  • Termékeladás
  • Jutalék
  • Munkatársak kezelése
  • Pénzügyek és statisztikák
  • Eseménynapló
  • Jogosultságok
  • Adatbiztonság

Amennyiben más online rendszerről váltasz Salonicra,
díjmentes adatköltöztetést biztosítunk!

Használd 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

• Díjmentes próbaidőszak kötelezettségek nélkül.
• 100% ügyféltámogatás.
• Magyar vállalkozás, 100% Magyar termék
• Pénzvisszafizetési garancia.