🛍 HAMAROSAN INDUL A SALONIC BLACK FRIDAY! 🎉

Iratkozz fel most! Értesülj első kézből az akció részleteiről.
Akarom!


Okos ügyfélkezelés

Áramoljanak ügyfeleid

a digitalizációval!

Az ügyfeleiddel való kapcsolattartás vállalkozásod sikerének alappillére.

Egy helyen mutatja a manuálisan felvitt foglalásokat és az online foglalt időpontokat.

A Salonic rendszerezi az ügyféladatokat és automatizálja az ügyfelekkel való kommunikációt.

Ingyen kipróbálom

Bárhol és bármikor elérhető
adatbázis

A Salonicban korlátlan számú ügyfelet regisztrálhatsz. Az időpontfoglalással egyidőben ügyfeleid saját felhasználói profilt kapnak.

Bármikor megnézheted adataikat, korábbi foglalásaikat, vásárlásaikat, így gördülékenyebb lesz az együttműködés.

Ügyfeleidnek személyre szabott hírlevelet és SMS-t küldhetsz a rendszeren keresztül.

Digitális beleegyező
nyilatkozatok

A modul segítségével digitális nyilatkozatokat állíthatsz össze és automatizálhatod a papír alapú aláírásokat, például beleegyező vagy GDPR nyilatkozatok esetén.

Az ügyfél előre megkapja e-mailben a nyilatkozatot kitöltésre, amelyet minden esetben saját kezűleg digitálisan ír alá, majd az elkészült PDF fájlt csatoljuk a profiljához, amit könnyedén megtalálsz, ha szükséged lesz rá.

Tudj meg többet

Időpont lemondása és módosítása

A visszaigazoló e-mailből ügyfeleid lemondhatják és módosíthatják időpontjukat. A fel nem használt időpontok visszakerülnek az online foglalható időpontok közé.

Sok időpontot megmenthetsz és a bevételed is növekedhet, ha engedélyezed a lemondást és a módosítást.

Automatizált kommunikáció

A rendszer automatikus időpont emlékeztetőt küld ügyfeleidnek SMS-ben és/vagy e-mailben.
Minimalizálható az elfelejtett időpontok száma, ügyfeleid könnyen megnézhetik melyik napra, hány órára és hova szól a foglalás.

Feketelista

Azokat az ügyfeleket, akik rendszeresen foglalnak és lemondás nélkül nem jönnek el, a rendszer automatikusan feketelistára helyezi.

A feketelista funkció testre szabható, igény alapján ki-, és bekapcsolható.

Hatékony utánkövetés

A Salonic minden előzményt és adatot tárol és beállítható az automatikus utánkövetés.Egy beállított időpontban emlékeztetőt küld ügyfeleidnek, hogy ideje lenne újra ellátogatniuk hozzád.

A sikeres ügyfélkezelés rengeteg időt és energiát igényel, ám a digitalizáció tökéletes megoldás a gyors és hatékony ügyfélkapcsolat kezelésre.

Tetszik amit olvastál?

Lássuk mit tud még a Salonic!

Készen állsz az
időpontfoglalás új élményére?

Használd a Salonicot 30 napig INGYEN!
Kipróbálom

Töltsd ki a regisztrációs űrlapot és már használhatod is.

Fizetni kizárólag akkor kell, ha a próbaidőszak alatt, vagy után úgy
döntesz, hogy előfizetsz a Salonicra.

Saját, dedikált kapcsolattartót és támogató munkatársat biztosítunk Neked!

Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!