Szalonod van? Helyet bérelsz? Dolgozz alkalmazottként vagy szalonvezetőként, a Salonic leveszi
az adminisztrációs terhet a válladról és több időd lesz vendégeidre!
Tulajdonosként
átláthatod üzleted kihasználtságát és a munkatársak teljesítményét.
Bármikor, bármilyen okos eszközről elérhető, egy helyen látható vendégadatok, előzmények és időpontok.
Engedd, hogy a rendszer dolgozzon helyetted! Automatikus időpont emlékeztető SMS-ben és e-mailben, utánkövetés, ügyféladatbázis.
Felejtsd el a telefoncsörgést munka közben! Közösségi média felületekbe és weboldalba integrálható 0-24 órában elérhető bejelentkezési platform.
Nem jött el a vendég? A rendszer automatikusan letiltja azokat a vendégeket, akik bejelentkeznek és lemondás nélkül nem jönnek el az időpontra.
Növeld ügyfélköröd a Salonickal! Beépített marketing funkciók, hírlevél, SMS kampány, kupon, ajándékutalvány, véleménykérés.
Kérj előleget! Bankkártyás előleg kérés és fizetési lehetőség. Salonic payment, SimplePay, Paylike, Mypos
Számlázz a Salonicból! Automatizált számlázás a Billingo/Számlázz.hu programok integrálásával.
Automatizált raktárkészlet kezelés. A rendszer vezeti a termék eladást és anyagfelhasználást. E-mailben jelzi a fogyóban és kritikus mennyiségben lévő termékek listáját.
Minden munkatársnak külön naptár jár. Szalontulajdonosként átláthatod beosztásukat, teljesítményüket, időpontjaikat.
• Díjmentes próbaidőszak kötelezettségek nélkül.
• 100% ügyféltámogatás.
• Magyar vállalkozás, 100% Magyar termék
• Pénzvisszafizetési garancia.